2016. január 12., kedd

kiköpött én

(kiköpött én 3. jav.)


megyek az utcán és
rám köszönnek
eszméletlen
szalad ki a számon
valakivel összetéveszt
kedves uram
én magamat
sehol sem látom
pedig tucatszor találkoztam
vele
de egyszer sem ismertem
rám
hogy mennyire az vagyok
amivé lettem
elképesztő

/m/ilyen hamis a világ

nézem a fészen a
profilokat
az egyik kiköpött én
már az isten is megunta
rám rakni a jelet
amíg vagyok
megjelölve sem tudja
velem betölteni az űrt


2016.01.12.-2016.01.22.-2016.06.26.-2017.01.16.
Cédrus65

1 megjegyzés:

Zsefy Zsanett - Bakkné Szentesi Csilla írta...

2. verzó

megyek az utcán és
rám köszönnek
eszméletlen
szalad ki a számon
valakivel összetéveszt
kedves uram
én magamat
sehol sem látom
pedig tucatszor találkoztam
vele
de egyszer sem ismertem
rám
hogy mennyire az vagyok
amivé lettem
elképesztő

/m/ilyen hamis a világ

nézem a fészen a
profilokat
az egyik kiköpött én
már az isten is megunta
rám rakni a jelet
amíg vagyok
megjelölve sem tudná
velem betölteni a teret
csak a tetemem fölött lesz biztos
marad-e utánam űr